Avui hem començat a fer les primeres presentacions de les lectures que hem hagut de llegir per a poder realitzar el treball:
-
- Area, M. (2002). Los medios y materiales de enseñanza. Fundamentos conceptuales. Web docente de Tecnología Educativa.
- Bosco, A. (2004). Sobre el "Clic" y su éxito en la educación escolar. Aula de Innovación Educativa, 128.
-

-
La segona lectura, que ha estat exposada pels grus Les Floretes i Girls, ens parla sobre el programa informàtic CLIC, sobre com funciona i quines qualitats positives té per als infants. Aquest programa pot ser resultar ser molt útil per a les mestres d'infantil ja que és un recurs que ens permet tenir un model per a crear activitats per fer a l'aula amb els infants.
La segona lectura, que ha estat exposada pels grus Les Floretes i Girls, ens parla sobre el programa informàtic CLIC, sobre com funciona i quines qualitats positives té per als infants. Aquest programa pot ser resultar ser molt útil per a les mestres d'infantil ja que és un recurs que ens permet tenir un model per a crear activitats per fer a l'aula amb els infants.
-
M'ha semblat molt interessant un comentari que han fet les companyes mentre exposaven aquesta lectura on deien que el programa CLIC tot i que proposa activitats que són adequades per als nens i nenes hauria de ser usat com un material de suport d'activitats prèvies realitzades a l'aula. És important que les mestres sapiguin fer ús d'aquests recursos tecnològics de manera mesurada, ja que haurien de ser un complement de les altres activitats. Cal que no abusin d'aquests tipus de recursos, perquè llavors es deixaria de banda l'aprenentatge que fan els infants a través del tacte, el gust... en definitiva, dels cinc sentits i de les sensacions.
-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada