. Hola! Avui hem dedicat el temps de classe a acabar el conte, ja que avui era l'últim dia per entregar-lo. A la Fàtima i a mi encara ens quedava maquetar-lo i fer la contraportada així que de seguida ens hem posat a fer la feina.
.
He de dir que al principi d'aquest treball no estava massa convençuda de quin seria el resultat final, ja que ni la meva companya com jo no havíem utilitzat el Photoshop fins ara, però ara que el tenim acabat estem força satisfetes amb el resultat.
.
La Carolina ens ha dit que miréssim un ppt en el qual hi havia algunes recomanacions sobre com ha de ser el disseny dels treballs, per exemple, hem de tenir en compte a qui va dirigit i adaptar-nos a les seves necessitats, és a dir, que si ens dirigim a un públic d'infantil, haurem de fer una lletra gran i clara perquè els infants l'entenguin bé. També estaria bé que hi hagués un constrast entre el títol i el text, per tal que puguin diferenciar bé quin és cada apartat.
.
Després, la Carolina ens ha repartit una lectura "El professorat com a aprenent amb les TIC" de Iolanda Bernabé. L'autora comenta que darrerament s'ha produït un canvi força significatiu en l'educació ja que fins fa poc era l'aprenent el centre d'atenció i a qui anava dirigit l'ensenyament i ara, s'hi han sumat els mestres i professors, que han vist que formar-se i aprendre sobre les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) pot ser beneficiós, tant per ells mateixos com pels alumnes. Crec que és important que el professorat vulgui introduir la tecnologia en el dia a dia a l'aula, ja que els infants d'ara han nascut en una era tecnològica i per tant, penso que és positiu per a ells que la puguin utilitzar també en el context escolar.
.
Per als docents també té conseqüències positives ja que els permet ampliar i millorar les seves habilitats com a professors, alhora que els permet crear noves maneres d'afrontar les tasques. En definitiva, les tecnologies digitals poden permetre als docents assolir, com a aprenents, el seu potencial d'aprenentatge.
.
.