dimarts, 1 de febrer del 2011

ÚLTIM DIA: PRESENTACIÓ DEL PROJECTE

.
Hola! Avui ja és l'últim dia de l'assignatura i per tal de concloure-la hem celebrat una fira científica en la qual cada grup ha presentat el seu projecte final. La veritat és que la idea de fer-ho organitzat en petits estands m'ha agradat molt ja que estem acostumades a haver de fer exposicions orals davant de tota la classe però no de fer presentacions en petit grup (amb les companyes i professors). Trobo que la idea és molt encertada ja que, jo almenys, m'he sentit molt a gust explicant amb el meu grup en què consistia el nostre treball sobre el Picasso i ens hem estalviat el mal trangol de sortir a parlar davant de tots els companys.
.
La idea d'haver de fer un tríptic m'ha semblat molt útil i encertada, ja que d'una banda ens ha permès aprendre a fer-lo, és a dir, a organitzar que posaríem a cada part d'aquest, quines fotos, quin text... i de l'altra és una manera molt visual de mostrar el nostre treball, ja que només amb un cop d'ull ja es pot saber de què tracta el nostre projecte i l'explicació es fa més amena que no pas haver d'escoltar sense suport material una exposició. Al costat i a sota he posat imatges del nostre tríptic.
.
Donant un tomb per la fira científica he pogut veure molts projectes interessants i que m'han cridat l'atenció. El de la Núria, la Míriam i la Laia l'he trobat molt original, no només pel tema escollit (els laberints) sinó perquè han organitzat la part de l'aula on estaven de manera que fos un laberint i haguéssim de passar per ell. A continuació poso una fotografia que ens hem les Artistes durant la fira:
.

.
Bé, l'assignatura ja s'ha acabat així que cal fer una petita valoració del que han donat de si aquests mesos d'aprenentatge. Durant totes aquestes setmanes hem anat veient la importància que té la tecnologia en les nostres vides i en el nostre dia a dia. El mateix passa en l'àmbit educatiu, on les TIC cada vegada tenen més protagonisme. D'aquí a uns anys, quan siguem mestres, haurem de conviure (segurament) amb les TIC a l'aula i és per això que cal que disposem de recursos, tècniques i coneixements informàtics per tal d'oferirr als infants el màxim d'eines educatives possibles.
.
En aquesta assignatura hem après a utilitzar diverses aplicacions informàtiques com el Photoshop, el MovieMaker, el JClic, la tècnica de Slow Motion, entre d'altres. Crec que em resultarà molt útil conèixer i saber utilitzar aquests programes, no només en l'àmbit professional sinó també en el personal. Sempre havia volgut saber fer anar el Photoshop per poder modificar imatges o el moviemaker per a poder fer vídeos i ara ho puc fer, tot i que de moment només els sapigui utilitzar de forma bàsica.
.
Pel que fa a la realització d'aquest bloc, m'ha requerit força temps i dedicació però penso que alhora m'ha resultat enriquidor. És cert que a vegades se m'ha fet una mica pesat haver d'anar actualitzant-lo cada setmana, però també ho és que molts dies m'ho he passat bé mentre redactava i buscava imatges per a complementar-ho. Espero que vosaltres hagueu disfrutat llegint-lo igual que jo he gaudit escrivint-lo!

Per acabar posaré un vídeo que m'ha fet molta gràcia on apareix un nadó de tan sols 3 mesos que està tocant provant de tocar el teclat de l'ordinador!

Gràcies i a reveure! :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada